معرفی بهترین لباسشویی های ایرانی
نوشته شده توسط : ارغوان

در رابطه با بهترین مارک ماشین لباسشویی ایرانی کنجکاوی های زیادی وجود دارد ، به همین دلیل اعتماد کالا تصمیم گرفته است مقاله مفیدی را به این موضوع اختصاص دهد تا بدین منظور بتواند بهترین ماشین لباسشویی ایرانی را معرفی کند و مهم تر از همه بهترین مدل ها را بررسی کند.

 

تا چندی پیش بازار بهترین ماشین لباسشویی در ایران در انحصار چند برند شناخته‌شده بین‌المللی از جمله بوش، ال جی و سامسونگ بود؛ اما امروزه کیفیت ساخت بالای نمونه‌های داخلی در کنار قیمت رقابتی و البته مسائلی چون خدمات پس از فروش سبب شده تا ماشین لباسشویی ایرانی خوب هم مورد توجه مصرف‌کنندگان قرار بگیرد.

 

بهترین مدل لباسشویی پاکشوما ۷ کیلویی : ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-74401

رتبه انرژی لباسشویی پاکشوما ۷ کیلویی

مصرف انرژی از مهم‌ترین مواردی است که بری خرید یک ماشین لباسشویی مناسب باید در نظر گرفته شود؛علاوه بر این در کشور ما به‌دلیل مصرف بالای لوازم خانگی برقی، این موضوع که مصرف انرژی دستگاه انتخابی پایین باشد، اهمیت دوچندان پیدا کرده است. مصرف انرژی این لباسشویی پاکشوما ۷ کیلویی ، میزان بهبود قابل‌قبولی در مصرف انرژی را میان دستگاه‌‍‌های مشابه دارد. با توجه به قدرت موتور این لباسشویی که با سرعت حداکثری ۱۴۰۰ دور در دقیقه می‌چرخد.

تأخیر در زمان شست‌وشو

در لباسشویی پاکشوما ۷ کیلویی با وجود قابلیت Delay یا شست‌وشوی با تأخیر که به امکان تنظیم زمان شروع کار لباسشویی هم مشهور است، می‌توانید زمان آغاز شست‌وشوی لباس‌هایتان را به تعویق بیندازید. به‌این‌ترتیب انعطاف کار دستگاه بسیار بیشتر شده و می‌توانید باتوجه به نیاز برنامه روزانه منزلتان، با تنظیم شروع شستشو از زمان پایان شستشوی رخت و لباس‌هایتان آگاه شوید و درهر زمان که دوست دارید دستور شروع به کار ماشین لباسشویی خود را بدهید و با خیال راحت به کارهای دیگر برسید.

 

 

بهترین مدل لباسشویی اسنوا ۸ کیلویی : ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84606

یکی از بهترین ماشین لباسشویی موجود در بازار ایران این مدل از لباسشویی اسنوا ۸ کیلویی است که سرعت چرخش موتور آن، ۱۴۰۰ دور در دقیقه است. رده مصرف انرژی این محصول +++A است که برای یک محصول ایرانی بسیار ایده‌آل محسوب می‌شود و امکان صرفه‌جویی در مصرف انرژی را فراهم می‌کند. از مهمترین قابلیت‌های این محصول نیز می‌توان به قفل کودک، برنامه‌های متنوع شستشو و البته امکان اضافه‌کردن لباس در حین شستشو اشاره کرد.

 

 

بهترین مدل لباسشویی دوو ۸ کیلویی :‌ ماشین لباسشویی دوو پریمو مدل DWK-8543

این مدل از  لباسشویی دوو ۸ کیلویی را در این رده قیمتی می‌توان بهترین ماشین لباسشویی موجود در بازار ایران دانست. این مدل رده مصرف انرژی +++A دارد که برای خانواده‌های ایرانی بسیار ایده‌آل محسوب می‌شود. سرعت چرخش موتور این محصول، ۱۴۰۰ دور در دقیقه است که در برابر رقبا بسیار مناسب است. دیگر قابلیت‌های مهم این دستگاه نیز عبارتند از موتور اینورتر، ۱۴ برنامه شستشوی متنوع و البته قفل کودک.

 

بهترین مدل لباسشویی دوو ۸ کیلویی : ماشین لباسشویی مدل DWK-8140

بهترین مدل لباسشویی دوو ۸ کیلویی را با جرات می‌تپان لباسشویی مدل DWK-8140 درنظر گرفت که با ظرفیت ۸ کیلوگرم از دستگاه‌های پرقدرت و با کیفیت بین رقبای هم‌رده خود ارائه شده است.

شرکت دوو با بهره گیری از تکنولوژی‌های مدرن روز توانسته است رتبه مصرف انرژی این دستگاه را به +++A برساند. لباسشویی دوو ۸ کیلویی منحصربفرد با بهره‌گیری از موتور قدرتمند با سرعت ۱۴۰۰ دور در دقیقه و ظرفیت دیگ ۸ کیلوگرم به‌راحتی می‌تواند نیا‌زهای شست‌وشوی لباس یک خانواده باجمعیت متوسط را رفع کند.

این لباسشویی دوو ۸ کیلویی مجهز به فناوری بخار‌شوی است که ازمهمترین مزیت‌های این مدل، یک سیستم بخارشوی صاف و بدون چین و چروک البسه و ملحفه ها با قدرت از بین‌بردن آلرژی‌های شایع آن‌ها است. فناوری بینظیر بخار ضمن کاستن از زمان شستشوی لباس باعث بهبود عملکرد و کم کردن میزان قابل‌توجهی از مصرف انرژی می‌شود.

 

بهترین لباسشویی ایرانی آبسال مدل REN7012

این نوع ماشین لباسشویی ظرفیت معادل 7 کیلوگرم را دارا می باشد ،و سرعت چرخش موتور آن حدود 1200 دور در دقیقه است . ، همانند مدل های قبلی مخزن این نوع لباسشویی از نوع درب از جلو می باشد ،لوله ورودی آب سرد و گرم در این مدل وجود ندارد ، رتبه انرژی این مدل A+++ است و بر اساس بررسی هایی که انجام گرفته شده است می توان گفت که میزان صدای آن حدود 56 دسی بل است این مدل از برنامه های شست و شوی زیادی پشتیبانی می کند .

 

ماشین لباسشویی ایرانی پارس خزر مدل WM-8514

این نوع ماشین لباسشویی این قابلیت را دارد که از برنامه های های شست و شوی بسیاری پشتیبانی کند ، سرعت چرخش این مدل معادل 1400 دور در دقیقه است ، این نوع لباسشویی دارای ظرفیت 8.5 کیلوگرمی می باشد . از دیگر ویژگی های این مدل می توان به صفحه نمایش ال سی دی ، مصرف انرژی +++A ، قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار، سیستم عیب یاب هوشمند ، سیستم متعادل کننده و … اشاره کرد . از این مدل می توان به عنوان بهترین ماشین لباسشویی ایرانی یاد کرد .

 

بهترین لباسشویی ایرانی جی پلاس مدل GWM-K723W

در این نوع ماشین لباسشویی قابلیت اضافه کردن لباس در حینکار وجود دارد و مضاف بر آن سرعت چرخش آن حدود 1200 دور در دقیقه اندازه گیری شده است . مصرف انرژی این نوع ماشین لباسشوی ممکن است کمی بالا تر از مدل های قبلی باشد که بر روی برچسب انرژی آن نشان +A درج شده است . وجود برنامه های شست و شوی متنوع از دیگر ویژگی های این نوع محصول می باشد . از ظرفیت این مدل که معادل 7.5 کیلوگرم است غافل نشویم.

 

 

 

 

از کجا بخریم؟

سایت  اعتماد کالا امکان خرید آنلاین دارد. ضمن این‌که می‌توانید لباسشویی های ایرانی را با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید.

 

 

 





:: برچسب‌ها: معرفی بهترین لباسشویی های ایرانی , خرید ماشین لباسشویی پاکشوما , خرید ماشین لباسشویی اسنوا , خرید لباسشویی دوو ,
:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: